Wednesday, May 18, 2011

(@__@!)

Assalammualaikum kawan-kawan semua.... sihat? hurm.... harapan agar semua sihat sentiasa. saya???? saya masih dalam keadaan x berapa nak sihat lagi (masih sakit gigi dan batuk-batuk lagi...). Hanya Allah sahaja yang tahu.... Mood ~ ari ni mood saya x berapa nak ok. memang down gler2. tahap menyampah!!!!!! kepada siapa???? kepada seseorang..........

saya dah x kuasa nak melayan karenah orang ni.... nak buat ape kan kalau last2 kita sendiri yang sakit hati. dari hal kerja sampai la personal. semua saya rasa bosan!!!!!!!!!!!!!!! dah give up..........

saya rasa cukup lah saya sakitkan hati sendiri.... rasa dah tak tertanggung dah. semua macam..... entah la. saya xtau nak luahkan rasa saya macam mane.... ada orang yang faham ke? hurm.... semua xkan faham....


1 comment:

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.