Wednesday, May 11, 2011

NBX 9099.... anda dlm perhatian kami!!!! jaga-jaga!!!

ye kawan-kawan..... ari ni nak cerita tentang pengalaman dilanggar lari. hehehehe..... dan akibatnya >>>>>>>>>>>> lihat gambar di sebelah.

alkisahnya terjadi apabila kami (saya dan Hafiz) sedang on the way nak balik ke office. sedang kami keluar simpang, tiba-tiba ..... (saya rasa mcm kereta tu termasuk dlm lubang) hafiz cakap, alamak, kereta tu langgar kereta kita la. dan2 tu gak si kereta kelisa tu lari menciput ilang entah ke mana. hafiz dengan muka gangster nya, telah cuba untuk mengejar kereta tersebut dan malangnya kereta kelisa itu ilang di dalam arus2 kereta yang banyak tu. (alamak, ayat skema gler!!!!!! hahahaha.... lawak). saya sempat melihat no plat kereta tersebut..... ye kawan2 kereta tersebut, PERODUA KELISA warna SILVER dan no plat NBX 9099.... bumpernya jatuh, lampunya pecah..... tapi.... tetap melarikan diri. saya rasa driver dia xd lesen.... tengok mcm budak g.

Dan...... Hafiz dengan muka garang, tension dan penuh keterpaksaan telah pergi ke Balai Polis Trafik Seremban 2 untuk membuat report. cinabeng betul.... dah langgar, lari plak. tension je saya.... kalau kita yang hati-hati, orang lain plak yang ngengada sgt bawak mcm cipan..... !%$$&*&^^$^&*()(&^%$# betulla....... =)

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.