Thursday, May 19, 2011

v(^__^)/

Ya Allah Ya Tuhanku.... Berikanlah aku kekuatan untuk menjalankan semua amanah yang telah terpikul dibahuku.... Ya Allah.... rasa nak pitam ari ni. dengan badan yang tak berapa nak sihat, batuk yang rasanya amat tersiksa..... buat kerja pun menggigil ajer. sedih sungguh rasanya......

Hari ini, dengan badan yang mungkin x brape nak sihat.... saya cekalkan hati jugak ke tempat kerja. teringat esok saya ada meeting. dan report saya kena settlekan..... (Ya Allah.... terasa berat sungguh tanggungjawab ini bila badan tak berapa sihat ni.....) dan juga paperwork yang berlambak kat atas meja saya ni. o0h..... tidak!!!! kuatkan lah hati yer NORSALMIZA MUHAMAD.

en suami, memang selalu marah bila saya abaikan kesihatan... workaholic????? yes!!! ramai yang cakap saya begitu. jangan marah ye en suami. inilah cara tuk saya melupakan apa-apa masalah yang malas saya nak fikirkan.... inilah cara tuk saya menghabiskan masa saya tanpa en suami. huhuhu.... sedih je ayat kan? hahahhaha..... duk umah pun bukan boleh uat ape. tengok tv, tido... tido, tengok tv..... tv pun dah muak tgk muka saya. kan? kan? hahahaha...... tension je. baikla saya uat kerja yang membukit ni.... lg bagus.!!!!

so kawan-kawan, doakan kesihatan saya yerk. harap kembali normal seperti biasa. (^__^)

1 comment:

  1. semoga miza cpt sembuh...ambik multivitamin k...jgn tdo lewat2 sgt

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.