Wednesday, May 4, 2011

lalalitamplom.... oh tidak!!!

lalalalalalalala..............lama sudah rasanya x meng 'update' semua data ke dalam blog saya ini. 'data'???? oh tidak.... kepala ni dah tersampuk dgn kerja-kerja office plak. fuh..... !%$&^**^%$#$......... sihat sudah. hahahahahha......stabil sudah.

ni kawan-kawan.... saya mahu bercerita tentang si tuuuutttt ni.... ingat x, ada 1 entry tu yang saya marah2 kata en suami saya tu husband org? ingat x? ingat x? x ingat? x ingat xper la.... hehehehhe.... tapi, entry tu mengisahkan ada la seorang 'makcik' ni dgn senang hati telah meng 'war-war' kpd semua org yg en suami saya tu husband org. tu sbb nya, saya ni selalu balik kg sorang2. ingat x? hahahahaha.... yg itu la...

kali ni, saya nak buat entry khas untuk 'makcik' tu.... baru2 ni, ada la kenduri kat umah dia. rupa2nya, anak dia yang baru lepas SPM tu kawen. ada la suara2 sumbang yg bercerita, anak dia tu gatai betul. kawen cepat.

Ye kawan2.... jgn sesekali kita mengata orang. sekarang ni, Allah bayar cash kat dunia. dulu kena kan org, skarang, diri sndr yg terkena.... nak cakap ape kan? sonyap yo la......

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.