Saturday, May 21, 2011

kad kawen

dah nak dekat-dekat cuti sekolah ni, ramai la plan nak melansungkan perkahwinan kan? minggu ni jerk, saya dah dapat 3 kad jemputan. tu x kira lagi undangan dari fb...

yang paling serba salah tu.... 4 dgn 5 jun tu la..... rasanya kebanyakan kad dgn jemputan tu, tarikh yang sama.... huhuhuhu.... mane satu la saya nak g ni.... nak ke sana, yang kat sini pun kena g gak... hurm......... ada yang nak bg idea? hahahaha.........

kad jemputan yang saya ada..... semua tarikh 4 dgn 5 jun. 4hb hari sabtu, saya keje. huhuhu.... mcm mane tu? x housemate saya, cik sufi pun kawen time2 tu gak. alamak!!!!!! camno nak buek ni? bg idea.................................please!!!!!!

agak2 kan, kalau saya nak buat fair n square, mesti saya uat result yg gitu2 kan? tau x? hahahaha......... ala, yang gitu2 tu. xper la.... lambat g kan? ada 2 minggu g blh fikir.... (^__^)v

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.