Thursday, November 3, 2011

Bila ku kata....

Dulu2.....
Bila ku kata, aku BENCI.... siyes, aku memang benci. Jangan sesekali datang duk depan-depan muka aku. Sekarang ni, mulut aku sgt2 laser. Sebab??? Sebab aku dapat belajar dari cerita yang lepas, baik cakap depan2... dari cakap belakang2. Hati sakit sekejap jerk... Cakap belakang2 ni, makan dalam. ^___^
Kalau aku cakap, aku dah tak SUDI.... nak tengok muka ko pun, aku meluat. Lagi baik aku tengok bawah, dari aku tengok ko. Memandang keindahan alam.... ^__^ Walaupun, jalan tar ke, batu je ke... tapi, aku rasa lg cun dari tgk muka ko.
Bila aku kata aku MELUAT.... ko xyah gedik2 depan aku. ko tak payah nak banyak mulut. Kang aku lempang... lagi parah.
Sekarang....
Bila aku cakap, BEST nya... SYOK nya... memang aku rasa happy dan selesa dengan environment sekarang. Xde da sakit otak nak fikir alasan2 munasabah. Orang atas semua tahu technical. Xde la aku nak pecah kepala terangkan satu2. Project Manager pun, mmg expert... lg cekap dari aku. So, xde la smua tanggungjawab kat kepala aku jerk. ^___^
Bila aku cakap.... aik, CEPAT nya malam. X perasan pun.... Bestnya bila semua sekeliling kita uat hal memasing. Xde nak pijak2 kepala kita. Kita ada tempat untuk rujukan.
Alhamdulillah.... Terima kasih Allah. Sebenarnya... itu yang selalu aku akan cakap sekarang.


No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.