Thursday, November 17, 2011

KL --> UTHM --> Sepang --> Seremban ---> Bentong

Banyaknya tempat kan? Apa maknanya tu erk? Hehehehe.... Ni la tempat yg agak sinonim dengan saya sekarang. Kejap kat KL, kejap kat UTHM, kejap kat Seremban... Kejap da kat Sepang. Pening kepala en.suami dengan saya. ^__^ mcm biskut. kejap ada...kejap xde.

Sekarang, untuk projek di Semenanjung, saya dengan kawan saya yang jaga.... dan Boss jaga projek di Sabah & Sarawak. Tapi, paperwork... semua saya dan kawan kena buat. Tapi, paperwork Sabah memang saya yang buat. teknik construction kat sana agak lain sedikit dengan di sini. Buat paperwork pun, banyak benda saya boleh belajar. Tapi, kalau dapat g sana lagi syiok.... InsyaAllah, bulan Februari 2012, saya akan terbang ke sana. ^__^

Umah dan macam office... Office da macam xde jerk. kete pun da mcm office... banyak dokumen. ^__^ tapi, xpe... enjoy mylife. I love it.... ^__^

K la allz... nnt kita sambut cerita lagi erk? nak buat progress report SK Pulau Gaya Sabah dulu. Nnt nak msk meeting. Love u allz....


No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.