Tuesday, November 22, 2011

komen-komen....

hai semua....


agak lama saya x meng'update' blog kan? gara-gara sedikit busy dgn kerja-kerja yang ada. dan maybe sebab asyik berulang alik ke sana dan ke mari. mcm mane life korang? lama juga saya x menjenguk blog-blog kawan saya. o___0 haih!!!! entah bila akan ada masa terluang. maybe sedikit masa lagi. InsyaAllah.....


berkenaan dengan kemenangan team HARIMAU MUDA, saya ucapkan tahniah. dan tahniah juga untuk semua rakyat Malaysia, kerana sentiasa menyokong dan mendoakan yang terbaik buat team tersebut. status facebook kawan-kawan saya juga, semuanya berkenaan tentang kemenangan dan tentang team Harimau Muda. Alhamdulillah, rezeki kita. ada yang komen positif dan ada juga komen negatif. tapi, kalau komen negatif tu... hurm... sukar juga diterima. manusia, menang pun komen, apatah lagi sekiranya kalah.... sebagai manusia, mungkin... dia sudah buat yang terbaik. bak kata pepatah, 'kita hanya merancang, tapi... ada Allah yang menentukannya'. kita hanya penonton, tapi mereka yang bermain. kita hanya boleh tengok, tapi... mereka yang menanggung semuanya. dengan penyokong2 Indonesia yang agak kurang menyenangkan, dengan pengadil yang dot dot..... entah bagaimana kalau kita di tempat mereka. sudah menang, ucap aje Alhamdulillah... mensyukuri kemenangan itu. nak menegur, tegur dengan kata-kata semangat. kita hanya manusia biasa. kan?


hurm.... nak coret apa lagi erk? sebenarnya ada 1 cerita saya nak kongsi dengan anda semua. tapi, gambar nya saya x upload lagi. nnt bila saya da upload, saya buat satu entry khas. ok?


k la allz.... jumpa next entry. ^___^





No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.