Wednesday, November 9, 2011

^___^ lalalalala.....

Assalammualaikum semua.... v(^__^)/

Saya tengah bersengkang mata buat sedikit kerja sebelum bertolak ke Batu Pahat pagi nnt. Chewahhhh. Rajin tak saya? Gila rajin kan? Hati senang, so, buat kerja pun penuh dgn keikhlasan la. Janji takde orang yang mempertikaikan kerja saya.... Ok?

Tangah buat kerja sambil main msg dgn en.suami yang tercinta.... thanks en.suami sbb berjaya mengejutkan saya walaupun saya lewat bangun dari jam yang sepatutnya. lewat sejam.... (xpe la kan.... janji saya bangun. kan? kan?) ...... bukan ape, nak buat preparation sebelum bertolak ke Batu Pahat. dan sebelum Batu Pahat tu mula kan kerja... Kalau da mula, takut paperwork untuk Sepang ni kucar kacir plak kan....

Hurm.... actually, xde ape sgt nak cite. Life pun mcm biasa ajer. Alhamdulillah.... ^__^

K la allz.... Saya nak sambung buat kerja dl... Bye.... o____O










No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.