Thursday, November 3, 2011

Kerja... :)

Assalammualaikum kawan-kawan....




Alhamdulillah, hari ni da 3 November 2011... Tak sangka, cepat betul masa berlalu. Alhamdulillah, terima kasih Allah kerana tetap memberi kita semua peluang untuk bernafas di muka bumi ini.




Da nak tido ke? Saya masih dalam mood buat kerja. Rajin tak? Dulu pun mcm ni gak kan.... cuma kali ni, saya exited ckit nak buat sebab company ni consultant + contractor. Environment pun, Alhamdulillah, lebih baik. ^__^ Janji saya bahagia, gembira dan selesa bekerja. Kan? Kan? Kerja tetap macam biasa. Cuma, kawan sekerja tu da lama kenal. Pastu sekepala plak... Janji x dengki2, x cakap belakang2.... x dengar khabar2 angin... kan?


Perancangan masa depan? hurm... buat masa ni, tengah tunggu en.suami posting ke Semenanjung. Ada rezki, saya nak sambung belajar... tapi bila fikir2, better en.suami yang sambung study kan? kan? suh dia amik automatif kan? macam best jerk kan? heheheh.... baby? tunggu next year kot. hahahaha...


Ni tgh buat drawing I-Beam untuk LCCT sambil main ternet + borak2 dgn membe baik ni. ^__^ gosip2 terbaik punya. Next week, lepas raya kena outstation ke UTHM Batu Pahat dengan big boss and PM. Minggu ni, kena settlekan LCCT dgn KK Jelebu. Alhamdulillah... Rasanya xde banyak sgt beza dgn yang dulu, cuma kat sini saya blh update skill lama melukis guna Autocad. Pastu design... ^__^ Tq PM, banyak tolong menolong siapkan semua. Love u....


K la allz.... saya nak sambung buat kerja sambil minum Nescafe. Nak?? Buat sendiri. v(^___^)/













No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.