Saturday, November 12, 2011

:)

Assalammualaikum....

Kawan-kawan... mcm mane hari anda? ok? Harap-harap semuanya ok la kan? ^___^ hari saya sedikit letih tapi, menyeronokkan. Alhamdulillah....

Sekarang saya tengah update fb dan blog sambil lepakking dengan housemate... tengok tv + baca paper. huhuhuhu... banyak kerja. 5 in 1.... boleh uat? hahahha.... fenin... fenin.... kami baru balik dari PWTC jumpa boss. jalan-jalan kat puchong, pastu singgah makan mee bandung d'muar. wah!!!! agak sedap, tapi agaknya sebab perut ni da masuk angin, tu yg x brape slera nak makan. housemate saya... makan x hingat dunia. kelaparn agaknya... o____0

ok... mcm mane? 11.11.11? ok ke? hurm.... saya baru baca paper tentang exident treler langgar bas. agak ngeri.... dan confirm semua akan ingat sama seperti exident jelapang dulu. tarikh yang cantik tapi... meninggalkan kesan yang agak tidak menarik. tapi.... ada ramai gak yang memilih tarikh ni untuk tarikh berkahwin. ^___^ Selamat pengantin baru dan semoga bahagia hingga akhirnya. Kan? Ramai betul kawan yang pilih tarikh ni tuk akad nikah... tapi, mnt maaf la... saya x dapat hadir.

K la allz... next time kita sambung g yer... nak tdo sbb esok pagi2 da nak balik kg. ^___^ tatatatatititittutuut....


No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.