Saturday, April 14, 2012

E-Novel II

ok... ini kesinambungan entry e-Novel yang lepas... ada antara kawan-kawan saya yang bertanya, blog mana yang saya suka sgt terjah... sampai buat saya suka senyum sorang-sorang and kerut-kerutkan... ^__^ so, ni antara blog-blog yang saya suka sangat terjah dan tertunggu-tunggu entry terbaru mereka...

AKU JUGA INGIN DICINTAI
http://teratai2201.blogspot.com/2012/04/aku-juga-ingin-dicintai-bab-28.html

JADUAL CINTA KITA

RYNSYA RYC

AYUMI SYAFIQAH

SARA AISHA

TARIAN JIWA

SEIRAS

KAHWIN GANTI

E-MAN SUFI

SEJUTA KASIH QAIRINA

ACIK LANA

D'VOGUILLEY

DAH JODOH

CALON ISTERI JUTAWAN

SURI RYANA

DAN LAIN-LAIN LA...


ok... kalau rajin... g la terjah blog-blog diaorg. layan... memang meletup. ada antara mereka da keluarkan versi cetakan. dan SAYA antara peminat mereka. hurm... yang belum keluarkan lagi... saya sentiasa doakan yang terbaik untuk mereka.

ok kawan-kawan? da puas hati... ada banyak lagi penulis yang berbakat yang saya x tulis... so, rerajin la klik kat intai-intai saya tu...






No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.