Thursday, April 12, 2012

E-Novel

Sehari kalau x menjenguk e-novel kawan-kawan memang tak sah... semacam saya jadual kehidupan seharian saya x lengkap. kalau di pejabat, sanggup pagi tu walau sesibuk macam mana, saya akan pastikan saya dapat membaca entry mereka.. ^___^ tersenyum-senyum sendiri membaca update entry mereka. 

Kadang-kadang terfikir, macam mana lah mereka dapat idea-idea yang bagi saya terbaik tu... boleh buat semua pembaca tertunggu-tunggu entry diaorg. pastu, tersenyum-senyum sambil baca entry tu. kalau cerita tu sedih, confirm muka saya berkerut-kerut.. =____=! 

hurm.... tabik spring la pada mereka ni. yang boleh buat hari-hari saya lengkap seperti biasa. tapi, kalau hari cuti ada antara mereka yang x update tu... adoi ai... sedih semacam je rasa. cepat la isnin... hehehe.... harapan saya, moga mereka ini akan meneruskan dalam bidang penulisan ini dan mengeluarkan idea-idea mereka dalam versi cetakan pula. dan yang pasti... SAYA antara pembelinya. ^___^ gud luck u allz..!!!!

3 comments:

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.