Wednesday, April 11, 2012

Malas...

Kemalasan di pagi Rabu.... ^__^

Malasnya saya nak bangun hari ini... Malasnya nak buat 1 benda pun. Kalau boleh, nak manjakan diri je hari ini. Nak golek-golek atas katil... Nak berehat aje. Tension sikit malam tadi akibat jawab test OR yang soalannya agak mengelirukan. Aisheh... Tension sangat rasanya. Shikin sampai terus xde mood nak g karaoke, dan totally rancangan kami dibatalkan... =___=

Semalam, saya bekerja 1/2 hari.. and the reason why is konon-kononnya nak study la. Then, ada gang plak. So, lepak-lepak dengan Siti sambil bincang-bincang.. Shikin datang lebih kurang koi 4.30petang. Study sikit, then kami makan tutti frutti... Fuh!!! akhirnya dapat gak melepaskan keinginan tuk makan tutti frutti. ^___^! Thanks kawan-kawan....

Pastu, g jawab exam.... then, it's very bad. Oh Allah.... Nak kata x study kemainnya habis time cuti asyik study OR jerk. mungkin xde rezki... tu yang buat mood terus jammed tu. Haiyak!!!! sian kami.

Last-last, Shikin g jumpa her scandal... Saya dengan Siti lepak-lepak dekat D'Mamak Taman Melati. hurm... Oklah, janji stress hilang. Cerita-cerita, then..... balik umah terus flat. dan tdo. Nasib baik badan letih, so xde masa nak fikirkan test yang entah pape tu. So, syiok je tdo. 

Moga semuanya terbaik untuk saya. Amin....

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.