Wednesday, July 20, 2011

29 June 2009

~labuan~kl~

^_^ Alhamdulillah, mungkin inilah takdir yang tertulis dalam hidup kami. Akhirnya, 17122010 kami telah selamat di ijab kabul kan. xtahu kenapa malam ini, rasa hati ini teramat rindu pada si dia, en.suami. dan 29062009 itu adalah entry pertama saya tulis khas untuk en. suami.

bermula dgn perkenalan membabitkan no.telefon 017 en.suami.... sbenarnya, no.tepon tu digunakan oleh saya dan akibat lupa untuk top up, no tersebut telah dibatalkan. so, sbb no telepon tu agak cantik... sbb no tepon tu no badan en.suami... kawan2 saya plak, slalu tanya saya, 'no tu bf saya guna ke?' so.... saya, dgn muka x malunya menelefon si dia..... dgn kereknya dia jawab dia da beli no. tepon tu. huh!!!!! giler sombong time tu. tapi, disebabkan saya ni pempuan kot, dia cool la jugak. n then, pastu kami jd 'kawan'.... boto x en.suami????

kawan2....terus jd rapat..... tapi..... takdir penentu segalanya, dia posting ke Labuan, dan kami terputus hubungan. selepas beberapa tahun, si dia muncul kembali.... itupun sbb saya kena jaga projek kat TUDM Sg. Besi.... n then, lepas tu, kami kembali rapat..... dan.....

tanggal 17122010.... kami disatukan. dan Alhamdulillah... walaupun jarak masih memisahkan kami...tapi...hati kami tetap satu.

Note :

Doakan kami ye kawan2... doakan kami kekal hingga akhir hayat kami.... ^_^

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.