Saturday, July 9, 2011

fikirkan lah.....

saya mula berfikir....

adakah bagus bagi kamu pabila kamu naik ke atas dengan menjatuhkan orang yang tidak bersalah. apakah kamu fikir dengan begitu kamu rasa lega, selesa dan aman dengan kehidupan kamu? saya pelik... mengapa kamu begitu obses mencari kesilapan insan-insan lain??

kamu menuduh saya mengutuk kamu di blog saya. akhirnya.... ye!!! saya buat betul2. saya mengutuk kamu di blog saya. tapi bukan mengutuk kosong. saya berkongsi dgn insan-insan di luar sane, moga mereka tidak akan menjadi seperti kamu. InsyaAllah......

saya masih berfikir....

kamu suka menagih wang yang saya rasa kamu tidak sepatutnya meminta sebegitu rupa... patutla hidup kamu sebegitu jadinya. halal haram semua halal bagi kamu. sedikit terkilan.... saya tidak pernah lihat kamu meninggalkan solat. Apakah solat tidak menghentikan perbuatan terkutuk kamu itu?

Saya tahu duit itu bukan duit saya... tapi, saya tahu... tanggungjawab saya untuk menghentikan perkara-perkara sebegini. malu saya kerana sebab kamu, orang memandang kerja-kerja seperti saya penuh dengan rasuah... tapi, sebenarnya, ini la hakikat nya.

saya mula rasa menyampah untuk berfikir....

bila di depan kamu cakap lain. pabila di belakang, kamu cakap lain. gila ke saya, andai ke mana saja saya pergi... rupanya ada insan lain yang tidak suka juga cara kamu. Allah Maha Besar....

Ya Allah... andai kamu bahagia begitu... teruskan lah. tapi, cukuplah setakat ini... saya tidak mahu lagi bekerja bersama kamu.

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.