Saturday, July 16, 2011

hero kampung

pagi yang agak suram.... tetiba... tett tett... (lebih kurang mcm tu la bunyi time msg macuk).. msg dari ma " adik xcident " mak ai..... pastu, tepon plak bunyi lagu empat syarat KRU tu.... dgn suara teresak2... "kak, balik la kak, adik xcident. teruk kepala ni... cepat kak"... alamak, ni buat smua sendi saya lemah semacam ni. @-@!

hurm.... saya plak ada meeting kat Bangi time tu. da balik.... ni saya nak tunjuk gambar 'hero' kita jatuh motor.


ni la dia hero kita tu.... bak kata abah, 'silap pacak'.. padan muko.

ngeri tak? jahit 12 je.... next time????? ^_^

pas xcident ni, baru la terbongkar rahsia dia.... 'oh, adik jemi tu. x heran pun sbb dia mmg bawak moto laju'.... 'aik, abg jemi jatuh? tu la, suka sgt bawak moto, tayar depan naik atas'... ^_^ bagus adik saya ni. nak tiru???? silakan..........

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.