Friday, July 1, 2011

^__^

1 Julai 2011
keletihan.... x bermaya. adoiyai........!!!! ari ni, saya btl2 keletihan. nampaknya, bateri saya dah flat. dah x tercas dah ni.

29 Jun 2011
orang sdg enak bercuti, saya sedang huhahuha di Bera, memikirkan keadaan site sblm penyerahan. haiyoooo.... mengharapkan x hujan dan majlis penyerahan tapak berjalan dengan lancar. haiyooooo.... poning kepalo den. macam-macam bondo den nak pikir haaaa..................

30 Jun 2011
Alhamdulillah.... majlis berjalan dengan lancar dan nampaknya berjaya menyerahkan kepada JKR. yehaaaaa.................... saya terus balik Seremban, rehat2 sekejap dan malam... lbh kurang pukul 8.30mlm, si Hafiz dan keluarga jemput saya untuk tgk latihan TATU N9 2011 dekat Stadium Paroi. walaweeiiiiiii...... mmg cuci mata la saya. paling best!!!!! ada ATM. yooooo..... mmg x blh lari la. terpaku sejenak. terbaik dari ATM.

kalau korang nak tgk TATU tu... malam ni dtg la kat Stadium Paroi... best tau. ^__^


No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.