Thursday, July 7, 2011

Police Dog Dream


anda pernah tengok citer 'Police Dog Dream'??? kalau x silap saya ari Isnin malam Selasa... ^__^
korang tau kan saya ni memang peminat uniform... ala... yang gitu-gitu tu kan... so, ntah mcm mane la plak, nasib aku agak baik sbb slalunya xde cerita yang aku minat pun kan... n then jari jemari ni gatal2 ckit nak tekan remote 131 Astro tu and then kuarla cter ni.

cerita ni mampu membuatkan aku mengalirkan air mata.... T_T ni yang uat aku benci ni. huhuhu.... cerita tentang haiwan + uniform ni... ^__^ cerah mata aku sebentar.

kalau korang ada masa, korang try tgk cter ni. hurm.... cerita tentang ssh payah suka duka bersama-sama manusia dan haiwan. sesape yg sensitip lebey mcm saya ni, confirm u allz semua mengeluarkan air mata. @_@

k allz... try la cari yer.... adios~

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.