Thursday, March 15, 2012

e-novel

entah kenapa 2 3 menjak ni saya begitu malas untuk meng'update' entry... walaupun internet da ada kat umah tu. sekarang ni, kalau buka blog je mesti baca entry e-novel. xtau la nape, da gile sgt dgn e-novel. mcm x sabar2 nak tunggu si penulis update entry tu semua.
ok.... semalam da amik baucer buku. ^___^ syiok je tgk baucer RM200 tu. xtau nak beli buku ape... sebab lecturer xbgtau lagi nak guna buku ape. so, tunggu je dulu. nak dekat 31hb nnt, kalau xde pape berita, saya ingat nak beli alat2 tulis, brg2 komputer and off course nak sambar 2 atau 3 novel. yehaa.....!!! sejak start study balik ni, pembelian novel secara mingguan dihentikan serta merta. huhuhu... sebabnya, xde masa nak g beli and xde masa nak baca. meleleh je tgk novel baru... tu yg agaknya jadi gile e-novel plak.
Actually, penulis2 e-novel ni bagus2 belaka... saya suka baca e-novel diaorg. ada yang da kuarkan novel sendiri da...~ syiok je tgk org berjaya. semoga penulis2 tu semua berjaya dlm bidang penulisan ni. Amin...~
ok la u allz... nak out dl. sebabnya petang ni saya ada kelas. ^__^ haiyakkk!!! doakan terbaik tuk saya yer.

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.