Friday, March 23, 2012

Life.... ^__^


Assalammualaikum....


Agak lama x meng 'upate' entry untuk blog kesayangan saya ni... agak busy sedikit. minta maaf... Lagipun, kadang-kadang xtau nak cerita apa.. sebab xde cerita best pun.


Ok... Sekarang saya da bertukar angin ke company lain as a 'Project Coordinator'... Scope kerja agak sama dengan 1st company saya dl... Sedikit busy sebab projek kat cni agak besar dan banyak. Kerja saya setiap hari adalah meng'update' status kerja di tapak kepada ED (Executive Director).. Apa masalah, status kewangan, work programme dan mcm2 lagi.. Saya plak memang diletakkan betul2 di hadapan bilik ED. haiyakkk!!! nasib baik workstation tinggi. Xde la nampak sgt. hahaha... And then, kdg2 saya juga akan menjadi PA beliau... susun schedule beliau... dan selalu other department dtg pun, akan tanye saya sama ada ED busy atau x... Di sini, kami disusun by department. Dan department yg paling ramai adalah account dan contract. Setiap department tu, at least ada 20 org. Mcm mane nak kenal semuanya erk? Pnt kepala saya ni nak mengingatkan nama2 mereka... tapi, at least saya kenal yg sama level dgn saya...


So, after kelas... saya akan bergegas ke kelas malam di UiTM Shah Alam... walaupun penat, tapi.. saya gembira. Sebabnya... life saya agak terisi sedikit. Balik umah pun hanya untuk tdo sahaja. Bila la en.suami ni akan bertukar ke sini. Harap2.... rayuan posting ke Subang ni, berjaya. Amin... Tolong doakan kami erk?... Tq....


Schedule seperti biasa sahaja... Harapnya, semua berjalan seperti biasa. Doakan yang terbaik untuk kami erk? .....

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.