Saturday, March 31, 2012

Kisah kami as a 'student'...

Salam Sabtu semua... :)
Kerja ke? Saya baru bangun tdo (hujan, syiok tdo... sampai x sedar da tengah hari). Macam ni la life saya sejak kebelakangan ini. Kalau cuti je, mula melengkar di tempat tdo. Mungkin balas dendam... weekdays yg sibuk dengan kerja dan study.
Semalam, time lepak makan dengan classmate (Siti dan Shikin), kami berbincang-bincang tentang keadaan kami ni. Dengan study lintang pukang... dengan kerja yang agak sibuk... tetiba, saya teringat my site engineer yang kena dismiss sebab pointer tak cukup. Datang la idea, nak study sama2. hurm.... harap agar semuanya berjalan dengan lancar. Nak juga semua penat lelah kami semua, berbaloi.... Xkan la setakat tengah jalan je kan? 
Saya pun berharap, kali ni saya dapat buktikan saya pun boleh buat seperti mereka-mereka semua... Xnak la patah semangat separuh jalan. Harap-harap semua berjalan seperti biasa. Tolong doakan saya erk?


2 comments:

  1. semoga akak terus berjaya.. amin!!

    ReplyDelete
  2. Thank you fara... Doakan akak yerk. takut gak mcm ni. huhuhu...

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.