Tuesday, March 27, 2012

suria.fm

Salam 1 Malaysia... v(^__^)/


Ari ni, nak bercerita tentang my feveret radio, Suria.fm... ni la peneman setia waktu on d way ke tempat kerja.. Sendayan ke Subang Jaya... and ke UiTM Shah Alam... then balik ke Sendayan balik. kalau xde ni, mengantuk... especially, time nak g keje dgn balik keje. Pagi2 pengubat mengantuk dan stress waktu jammed. X disangkalkan lagi, gabungan Halim Othman, Nabil dan Kenchana Dewi betul2 menghiburkan hati saya... dan mungkin rakyat Malaysia. Isu2 semasa dan mcm2 lagi. banyak gak information yang boleh dapat seiring dgn gelak komedi mereka.. Halim Othman yang agak siyes digandingkan dengan Kenchana Dewi character seakan2 kelihatan seperti kakak kepada Nabil yang gila2 tu, kadang2 buat saya tersenyum sendiri... (jgn org cakap saya sewel da...) terbaik!!!! kalau pagi, memang saya suka celoteh mereka. Topik2 yg dibincangkan pun up to date... seiring dengan isu2 semasa.
 
Waktu petang, dengan Linda Onn (LO)... ni saya terpesona dengan suara dia. cara dia melayan semua pemanggil. terbaik....
 
Dan on d way balik rumah plak... confirm dengar suara Tyzo... ala2 romantik gitu. hahaha... kdg2 kelakar dengar suara dia melayan peminat2... paling syok segmen "saya sayang awak, awak sayang saya tak?" hahaha... terasa mcm nak telefon je... geram... tapi, malu lah plak.... hahahaha....
 
hurm.... the best thing is the songs... saya sangat suka lagu2 yg dikeudarakan... lagu2 lama tak pernah dilupakan... lagi2 time LO... pergh, sayang nak tutup radio.
 
All the best Suria.fm.. moga makin meningkat naik dan success selalu... kepada sape2 nak dengar KL-105.3 , Seremban-107.0 Kedah-106.9... saya update frekuensi ni sbb ni la tempat wajib pergi... hehehe.... ok!

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.