Monday, March 26, 2012

macam-macam.... :)

ni time kat office... saya tgh tahan mengantuk akibat terlalu kekenyangan... T__T gila la. memang takut xleh tahan mengantuk sampai hbs working hours.. adoihai.... kenapa lah sampai mcm ni sekali. menci betul...


actually, last week diaorg da ckp pasal another department nak buat makan2... actually, tuk breakfast. yang saya, sebab x teringat lansung... sampai je pagi tadi terus g beli bihun goreng. tgh sedap2 makan...tetiba diaorg panggil g department tu. haiyak!!! g je la buat muka x malu... saya amik nasi lemak + kuih. so, bawa balik kat tempat saya.... tetiba time lunch, pas sedap2 makan semua makanan, kekenyangan... hujan turun dengan lebatnya. haiyak!!!! sekali lagi buat saya rasa.... alangkah indahnya kalau ada tilam sekarang ni. ececece.... (tu la kan, mcm mane badan x naik... bila makan, kenyang. bila da kenyang... mengantuk)... hehehehe....


so, how's ur weekend? ok? sabtu saya balik kg... abah anta kete g repair...tp, sy membungkang tdo kat umah. gila teruk sebab dr lepas lunch sampai la pukul 6. solat asar gajah da jadinya... :) pastu, malam tu lepaking dgn my family kat luar....


ahad plak, saya g jemput barang2 adik ipar di uitm puncak alam... nak cuti semester, yg saya ni baru terhegeh2 start kelas. hehehe... jeles kot. nak gak cuti sem... boleh g jenjalan merata2 tempat. hahahaha....


so, ari ni... harapan saya, saya akan segar hingga pukul 6petang. wish me luck!!! adios....

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.