Monday, June 27, 2011

tungguuuuuu.....

saya pendiammmmmm...................x bnyk cakapppppppp!!!!!! anda bagaimana??????????

diam x bermakna saya bodoh... diam x bermakna saya menyerah.... dan diam juga x bermakna saya akan bersetuju dengan anda....... dan...... jaga-jaga, diam saya berbahaya. setuju tak dgn statement saya??????

andai kata anda pandai bercakap, tapi kerja x pandai..... mane lebih baik.... dengan jadi pendiam tapi kerja saya berjalan dengan lancar?????

andaikata...... anda semua slalu membuat taik dengan saya.... jaga-jaga kerna saya juga akan membuat taik dengan anda..... dan nampaknya.... ada insan yang sedang buat taik dengan saya..... ^__^

terima kasih..... dan tungguuuuuuuuuuuuuuuuuu......

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.