Monday, March 14, 2011

2K - kepenatan dan ketensionan

ari ni baru ari isnin, tapi saya rasa macam ari rabu atau khamis. kepenatan dan ketensionan (hahahaha..... gler!!! mana dtgnya bahasa tu).... mmg buat saya rasa down sgt2. nasib baik la team saya ni ok, kalau tak, lagi terasa down. Alhamdulillah.... smuanya saya rasa ok.

last Friday, ma dan abah dtg ke rumah saya. So, kami berkumpul 1 family. And my ma decide nak duduk dlm 2 3 ari la kat umah saya. So, Sabtu tu saya bekerja seperti biasa. And after keje tu, saya bersiap-siap untuk ke KL. nak kene hadirkan diri ke majlis perkahwinan x-officemate saya. And then, pas tunjuk muka skejap, kami ( saya dan ma) terus ke Nilai 3. Huhuhuhu.... apa lagi nak buat kalau tak shopping kan? Apa lagi, my ma blanja saya 2 helai tudung. Yes, thanks ma. Hahahaha..... so, after siap semua, saya balik umah. Lepas rehat2, kami duk tgk tv berdua. dan akhirnya, tertido.

Ahad..... pas breakfast, ma cakap nak ke Nilai 3. so,siap2 terus jenjalan. dalam kul 11.00pg, dapat msg dr Hafiz (my site agent) nak berkumpul di Petronas pkul 12.30. Kami nak konvoi ke majlis Hasnol la plak. pas siap2 makan, ma ajak shopping di Bahau plak. fuh....... penat. sampai kampung, rasa badan ni memang lunyai gler la.

Pagi tadi, koi 6.30pg bertolak dr umah..... wah!!!!!! penat. skarang rasa, mahu TIDO. aci x saya tdo time keje? hahahahah......

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.