Wednesday, March 16, 2011

Adakah anda ada perasaan CURIGA?

saya mahu tanya pada semua kawan-kawan? ada tak anda berasa curiga pada setiap gerak geri suami/isteri/pasangan anda? hurm......http://www.emocutez.comwalau dia dekat ke....jauh ke....rasa-rasa ada tak sifat curiga tu dalam diri anda semua?

tiba-tiba pagi tadi, timbul pulak rasa curiga saya kepada en.suami. adoi ai... tgh sibuk2 macam ni, tetiba muncul plak rasa yang tak senonoh tu. huhuhuhu.... maafkan saya yer en.suami. selalunya, walau kita jauh, saya tak pernah rasa ada perasaan macam tu. saya percaya en.suami saya... huhuhu..... (^__^)

selalunya lah kan, saya jer yang buat dia curiga. sikit-sikit cemburu. ye la kan, saya kan kerja dengan lelaki. dia plak memang kerja dengan lelaki.... tapi la kan.... kalau dia kerja dengan perempuan pun, insyaAllah.... saya tetap percayakan dia... sebab saya tahu dia macam mane. berapa lama kami kenal, rasanya, saya jer yang buat ala-ala jahat. hehehehe......

minta maap yer en.suami.... saya sayang kamu sangat-sangat.http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.