Saturday, March 12, 2011

Tsunami Di Jepun

Malam tadi, en.suami telefon saya.... Dia minta saya tengok berita. Tapi, disebabkan Astro tak install lagi....saya tak boleh tgk berita. Dan dia cakap tentang tsunami di Jepun. Ye... saya memang tahu sebab kecoh kat fb semalam. And then, dgn perlahan dia bagitahu (tapi, sudah cukup buat saya tak tido malam)..... mungkin akan ada effect juga di Sabah dan Labuan.... Ya Allah.... saya tahu jarak nye tidak terlalu jauh. Ianya benar-benar buat saya bimbang.

Pagi ini, pagi-pagi lagi en.suami dah telefon saya, Alhamdulillah.... suara nya yang riang meringankan sedikit beban dan kebimbangan saya. Ya Allah..... Kau tahu apa yang ada di dalam hati ini. Hanya Kau yang mengerti isi hati kami. Tolong lah Ya Allah....... Saya hanya inginkan dia dalam hidup ini......

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.