Thursday, March 10, 2011

Selamat Pagi..

http://www.emocutez.com
selamat pagi semua.... ari ni saya sampai office pukul 8.35am. so, dtg awal saya on komputer n tgk2 email, fb dan blog. pagi ni, saya rindukan suami saya. hurm....... mungkin tiada yang memahami. saya sendiri setiap hari mengharungi hari-hari saya. saya perlukan en suami untuk mendengar setiap luahan hati saya. nila dah sendiri macam ni, hanya telefon sahaja cara untuk kami berkomunikasi. mungkin nampak saya seorang yang berdikari, hati keras (ni ma saya cakap).... tapi, sebenarnya, saya perlukan en suami saya. mungkin dia sahaja memahami saya sepenuhnya.

setiap apa yang ada dalam fikiran saya, dia dapat memahaminya. saya suka bercerita dengan en suami. mungkin en suami saya nampak macam simple.....tapi, banyak keistimewaan beliau yang saya suka. kami sangat2 berlainan. tapi, kelainan kami tu lah yang merapatkan kami. en suami.... saya rindu kamu.
http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.