Saturday, March 26, 2011

hari ini....

actually, miza xtau nak update ape. tu sebab miza tgk balik entry2 yang lama. time baca tu, mesti senyum jer. semua cter ada cter cinta, suka duka... pts cinta, jmp org baru la.... semua ada. mane x gelak kan? oh tidak!!! rupanya macam tu entry lama miza. malu seih!!!!http://www.emocutez.comtak sangka macam tu dulu entry miza.

dari bercinta dengan en.badigol tu dulu sampai la sekarang miza dah ada en.suami. http://www.emocutez.comtersenyum-senyum miza bila baca entry-entry dulu. Alhamdulillah, walau apa pun, semuanya menjadikan miza semakin matang.

sebenarnya, miza setuju bila ada orang berkata, Allah mengambil insan yang bersama kita tu sebab Dia nak menghantar seseorang yang lebih baik dan sesuai dengan kita. so, apabila kita putus cinta ke kurang berjaya ke... rasanya Allah lagi tahu daripada kita. kan?

apabila terjadi bermacam-macam dugaan. miza rasa miza semakin matang, semakin berdikari..... dan apa yang miza ada sekarang, miza rasa bersyukur sgt. doakan kehidupan miza bertambah baik setiap hari. love u allz~


No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.