Monday, March 28, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa


last night, saya dan en suami pegi tgk movie.... cter Hikayat Merong Mahawangsa. ni permintaan en suami la kan. so, disebabkan saya pun memang jarang tgk movie kan, saya pun on je la kan. orang cakap besh gler..... so, berdebau gak la kan. so, sampai kat Brem Mall dlm koi 6.45pm, movie start koi 6.50pm. terus masuk.....

pendapat saya???? http://www.emocutez.comwa cakap sama lu la. sound effect dia, mmg yg terbaik. jalan cter... ok la. janji faham. sampai saya boleh layan, boleh mengeluarkan sedikit air mata tu, kira ok la. besh!!!!! en suami ckp, ok! besh! so, rasanya berbaloi la bayar rm10. hahahahaha..... (sesekali tgk movie pun, berkira kan?) rasa semangat perjuangan tu dtg tetiba je time tgk cter ni.

kalau korang tak tgk lagi la kan.... korang try la. besh tau.

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.