Thursday, March 31, 2011

ari ini.... 31/3/2011

http://www.emocutez.com
ari ni, saya rasa x brape nak sihat sgt la. badan sakit2, kepala pun berat jerk...... mood pun x brape nak ok. oh tidak..... sekarang saya rasa mcm penat sgt. pastu, rasa mcm putus asa jer (boleh x nak rasa give up).... hahaha.... (rasanya saya bukan orang mcm tu kan?) hurm.......... xtau la. ari ni memang saya xd mood lansung. maybe sbb bdn x brape nak sihat, pastu keje plak mcm ntah paper la kan.... rasa teruk sgt ari ni.

bila kita kerja, tekanan tu memang ada. saya rasa saya tak kisah lansung kalau bab2 tekanan ni. sebab saya rasa time saya keje dulu, lagi teruk tekanan ni. tapi, kalau bab si A ckp dkt si B pasal saya.... (kalau betul tu, xper la gak kan.... tapi ni maca, syial...ayat bagus je kan) saya memang rasa benci gila2. menyampah tahap maksima. bosan gila keja dgn org mcm ni. siot je kan...... macam taik.

ntah la... hati saya rasa sedih sgt. rasa down sgt..... dan siyes sgt2.... sy rasa saya perlukan en.suami time2 mcm ni...
http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.