Monday, March 21, 2011

ari ini....

http://www.emocutez.com
saya tak tahu nak meluahkan apa yang saya rasa.... apa la agaknya yang susah sgt saya luahkan apa yang saya rasa... saya rasa benci, menyampah, tension, bengang..... smua ada dalam kepala saya. kenapa agaknya saya rasa macam tu yer?

sebab zul tak jadi balik semenanjung ke? (saya rasa benci pada insan giler yang iri hati n palam nama dia.... dan saya rasa macam saya nak bunuh2 orang tu kalau dapat. n then, kalau Allah dengar doa saya.... saya nak dia cacat) gila bengang.......

atau saya tension sebab kereta saya asyik buat hal ajer? (eee..... kalau saya ada banyak duit, memang saya nak amik kete lain. tension gler, asyik buat hal ajer. duit nak beli makanan pun terpaksa simpan sbb nak repair kete. gler babeng.... tension tahap cipan. rasa macam nak menangis pun ada. dah la zul x dapat balik..... lagi saya tension. kalau dia balik, dapat gak dia tengok2 kan.....) tu la agaknya, kesedihan saya berganda..... sedih. memang sekarang saya rasa saya nak menangis.

aatau keje saya banyak sangat? (rasanya tak, sebab saya suka keje saya. keje la buat saya tenang sikit.... happy. yang boleh uat saya senyum.... )

sekarang ni, dalam otak saya berserabut gler..... otak saya dah jammed. siot.... memang xtahu saya nak fikir ape...... fikir yang mane satu. noktah.........

1 comment:

  1. bila orang yang kite harapkan, bila orang yang kita sayang dan sanjung tiada di sebelah kita, mmg kita akan rasa down sgt.. lg time saat2 genting kita perlukan dia.. aku faham, kau doa byk2 bg mudah keje kau k..

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.