Friday, April 15, 2011

Adakah Kita Bertemu Dengan Orang Yang Salah? | iluvislam.com + discover the beauty of islam

tadi saya terbaca entry seorang kawan blog saya, title dia lbh kurang la erk... (mcm dah lupa je kan... pelupa dah ni) future atau cinta.... bila dah baca kan, dia ckp, dia tau mst org comment future. hurm.... tapi, bagi saya.... sbenarnya sama je pentingnya.... sbb ape? sbb cinta tu pun masa depan kita. betul tak? kan? cinta 'dia' tu masa depan kita. kalau cinta 'dia' tu x ok, x ok la masa depan kita. betul tak? kalau sekarang pun dia dah maki hamun kita, cuba fikir.... akan dtg dia akan jadi mcm tu x? skarang ni pun, kita xd ikatan, dia dah maki hamun, mcm mane kalau kita dah sah jd hak milik kekal dia? adakah maki hamun tu saje? kalau fikir ke depan ckit, adakah kaki atau tgn dia pun ikut sekali?..... huhuhuhu......

saya cuma terfikir ajer..... sbb saya rasa kalau dulu saya tak berfikiran matang, mungkin saya x sebahagia sekarang. terima kasih en.suami, sbb saya sgt bahagia sekarang. so, utk kawan blog dan anda2 semua.... fikir dan fikir. ni satu link, saya bagi untuk anda2 semua renung2 kan dan amik iktibar.


Adakah Kita Bertemu Dengan Orang Yang Salah? | iluvislam.com + discover the beauty of islam

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.