Saturday, April 23, 2011

Hot! Tension! Marah!.....

katakan pada saya andai anda tidak berpuas hati dengan saya..... yes!!! saya akui saya bukan berpengalaman sangat. anda nampak saya terlalu muda (mungkin tidak berpengalaman sehingga anda boleh cakap 'budak office xtau ape pun').... oppsss.... sorry ok. next time, anda kena cakap, 'saya nak cari makan gak'..... fuhhh!!!!!!!! geram siot. tu yang saya marah sekarang, jangan bagi alasan yang x munasabah. maybe saya nampak 'agak muda' bagi anda, tapi atas saya ada Construction Manager yang insyaAllah, tau semuanya. dan saya YAKIN supervisor saya JAUH LAGI HEBAT dari anda.

anda penyebab saya pernah mengalirkan air mata... bukan air mata sedih kena tindas ke, kena sedih ke... tapi, disebabkan air mata MARAH saya. sampai bila anda mahu jadi 'duri dalam daging'??? sampai bila anda mahu memporak perandakan budak2 projek. cukup lah, kami ni meng re-engineering (bahasa CM ok!) semua benda. sampai budak2 projek dah pening kepala nak jimatkan cost (sebab harga yang ada harga maut)..... nak tutup semua kesilapan yang ada. cukup la tu. mungkin budak2 projek ni nampak macam cikai aje di mata anda, tapi.... hakikatnya kami budak2 projek membanting tulang bertungkus lumus memastikan semuanya nampak perfect.... sebab ape? sebab itu tanggungjawab kami. tanggungjawab memastikan kami membersihkan semua 'taik-taik' yang anda tinggalkan, kami bersih kan.

saya...... dan budak2 projek, InsyaAllah,akan memastikan anda takkan berjaya lagi. itu janji kami.

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.