Friday, April 29, 2011

jom main2.... (@__@!)

salam u allz..... sihat? agak2 dah berapa hari saya x mengupdate blog erk? hahahaha..... minta mahap la yerk. 2 3 ari ni bery the bz woman la. hahahaha.... hak tuihhhhh!!!!! mcm2 hal la erk.

2 3 ari ni bermacam2 dugaan yang ditempuhi... kerja 1 hal... bab tuttttt 1 hal.... tuttttttt ~ nak tau ke ape? bab dengki mendengki ni la citernya. saya jadi takut plak. dalam tahun 2011... dlm era membangun ni ada lagi kes2 main belakang ni (ni bkn mcm kes ttuuutttt plak erk)... ni kes alam ghaib. ye para ibu bapa sekalian... ni saya nak nasihat erk.... jgn sesekali percaya orang sgt erk. sbb manusia ni bnyk muka. depan lain, belakang pun lain. excuse me.... ni saya bercakap disebabkan pengalaman. yehaaaa.............. last2 kita jmp di alam ghaib. rupanya.... tetttttt....... dia nak kita mati, sebab ape, sebab sakit hati dgn kita yang secara ikhlas menasihati dia ke jalan yang benar. hahaha~ Ya Allah, Kau tunjukkanlah dia jalan kebenaran. Kau sedarkan lah dia. Kau tutupkanlah hatinya untuk berbuat kejahatan sesama manusia.

Ye kawan2... anda faham x cerita saya? x faham? hahahahaha.... ni kes bomoh bomoh la. x puas hati punya pasal.... xnak cakap depan2 tapi main bomoh2 plak. sakit hati x? seksa tau x..........

to si polan polan..... kalau rasa x puas hati, cakap depan2...jgn main bomoh2 erk. saya pikir anak anda masih bersekolah jerk. tapi, jgn ingat saya mudah melupakan dan memaafkan.... tapi.... anda dalam perhatian saya. JAGA2 ADA YANG MEMERHATI.... hahahaha.....

2 comments:

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.