Monday, April 25, 2011

sakit gigi....... (T__T)

assalammualaikum kawan2.... anda semua sihat? saya??? saya sedang sakit gigi. aduh!!!!! gila sakit. http://www.emocutez.com mahu jumpa doktor??? xmau. saya takut. hahahahaha..... kalau di KL, saya ada klinik gigi yang saya percaya. tapi, di Seremban, saya masih mencari..... saya takut. sakittttttttttttt..............

kalau di KL, saya akan pergi klinik di Sri Gombak. klinik tu atas BSN (kalau x silap saya la... ingat2 lupa). doktor dia LELAKI MELAYU. tapi, bukan nak cerita dia lelaki ke, dia melayu ke... tapi, services dia tu. sgt2 bagussssssssssssssssssssssssssssss............ memang bagus sgt. saya suka pergi klinik tu. doktor dia baik, dan kita xkan perasan dia dah cabut gigi kita@x sakit pun dia cabut gigi tu. siyesssss!!! betul. sedang asyik dengar dia bercerita, tetiba kita sedar, dia cakap, ' ok! selesai.'.... pergh.............................. bagus betul doktor tu. terus saya suka klinik tu. kalau saya sakit gigi, confirm, klinik tu saya pergi.

kat seremban ni.... di mana saya nak pergi erk? ada sape2 boleh rekemen kan? heheheh...... tolong saya!!!!! Please......................

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.