Thursday, April 21, 2011

suka suki

1.apakah benda yg plg pntg dlm hidup kamu?

benda erk? hurm....... xtau nak cakap la. maybe kete kot. benda ni susah ckit nak jawab. kalau apr yg paling penting dlm hidup, saya nak jawab.... family, en suami..... :)


2.apakah benda akhir yg kamu beli dgn duit sendiri?

Petang semalam, saya singgah Triang, isi minyak kete. Tu je la kot, bendanya.


3.di mana kah tmpt impian perkahwinan kamu?

Kalau boleh nak tepi pantai... tapi, akhirnya dapat tepi sawah padi. okay la tu kan?

4.berapa lama hubungan kamu berkekalan?

dengan en suami paling lama.... rasanya nak dekat 7 tahun lebih. akhirnya, bersatu juga.

5.adakah anda sdg d lamun cinta?


Setiap hari saya di lamun cinta... Alhamdulillah.

6.di mana restoran akhir kamu mkn mlm?

Tadi la.... Restoran Ribena kot. dekat Paroi.

7.namakn buku trakhir yg kamu beli?

Novel la. Selasa minggu lepas. Tapi... x ingat tajuk ape.

8.Nama penuh anda

Norsalmiza Binti Muhamad

9.kamu lebih senang dgn ayh atau emak?

Kalau nak minta ape2... dengan abah. Tapi, kalau nak huhahuha... dengan ma.

10.nama kn seorg yg kamu ingin jmpa dalam idup kamu?

Buat masa ni... en suami yang jauh di mata.

11.sebut kn nama 8 sahabat yg agak rapat dgn kamu?


8? Alamak, 1 pun saya susah nak bagi.... tapi, InsyaAllah... sahabat saya... Angah (Nur Hafieza Fazura)

12.adakah kamu mencuci pakaian sndirik?

Yep.. guna mesin basuh..

13.tmpt yg paling seronok yg kamu ingin pergi?

Teringin pergi pantai bersama orang yang tersayang..

14.butir kn 5 perkara tntg org yg tag kamu..

tak tahula..

15. 8 perkara yg saya gilai..

Blog, Kereta, Nak g Labuan, Kasut, Facebook, Laptop, Cokelat dan TV


16.pelukan atau ciuman?

Dua2...

17. 8 buah buku yg plg baru d baca?

Baru habis baca 1 novel,tak ingat tajuk novel tu..

18. 8 lagu yg kamu boley dgr berulang kali?

Lagu terbaru dari...... entah la.

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.