Friday, April 15, 2011

aktiviti sosial

kesibukan bekerja tidak bermakna saya tidak bersosial.... oppssss!!!! bersosial? bukan sosial yang gitu2 tu. ni aktiviti2 yang berfaedah punya. tapi tetap dengan budak2 opis. besshhh gila main dan hasilnya, sampai la ni sakit satu badan. apa makna nya tu? maknanya, saya dah lama x bersukan dan lemak2 telah berkumpul di merata tempat. hahahahah......

selasa lepas, dapat msg dr GM.... 'saya dah booking tmpt tuk main badminton esok malam dr koi 8 sampai koi 11. MAIN SAMPAI MUNTAH. tapi, janji khamis masuk kerja'. hahahaha..... alamak!!!!!

so, seperti dijanjikan, ari rabu tu (malam yer), lepas penat bekerja di site, kami lepakking minum (budak projek, mmg lepas kerja suka melepak).... siap2 tukar baju terus g Kompleks Belia Dan Sukan Seremban.... dan mula la.... bermain. yang ada, saya, hafiz, cik shima (GM), najihah (adik GM), amai dan syam. main sampai nak muntah. dan lebih kurang koi 9.30 hasnol (PA boss) sampai. so, main ganti2 yer. dan x lama plak tu big boss dtg. tapi, big boss g jenjalan jer... dia jalan-jalan jer. bg badan panas. ffuh!!! nak menghabiskan sampai koi 11 tu, rasa mmg betul2 nak muntah. tapi, mmg syok giler. hilang smua tekanan. lalalala.... next time blh main lg. kan????

* aktiviti yang dah lama ditinggalkan ni. ni nak kena main balik ni. nak ilangkan lemak2 tu. hahahaha......


1 comment:

  1. bagus2..memang best kalau dapat main..kan kan kan..nie rasa nk p cari court tennis yang boleh nk p men nie...dah lama gak tak berexercise...lemak dh bertambah-tambah dh..hohohohoohoho

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.