Saturday, April 2, 2011

ari sabtu yang terbaik....

Assalammualaikum semua.... ari ni ari sabtu. so, saya kena siapkan semua kerja yang tergendala. 2 ari xde di opis, macam2 hal la. kerja pun bertimbun. hahahaha...... saya pun dah naik poning. kerja x pernah nak surut.http://www.emocutez.comtapi, yang syoknya.... tetap tiada tekanan kecuali dr tut....... hahaha... anda semua tahu siapa? dari SI GUNTING dalam lipatan atau dari SI DURI dalam daging. pandai x saya? (hahahaha.... perasan! tapi betul, kalau saya dapat, saya rasa macam saya nak hentak2 kepala dia tu biar dia boleh muhasabah ckit diri tu. biar dia tahu langit tu tinggi atau rendah. tapi, xper, saya masih boleh bersabar. http://www.emocutez.com) pergh........ tang kerja memang besh la. opis dulu pun rasanya x besh macam sekarang. x macam dulu. team yang ada pun memang baik. Alhamdulillah.... ok! saya akan kerja dengan baik, dengan penuh semangat. ok!!!! GO! GO SALMIZA!

semalam, ma dgn abah dtg.... wah! semalam saya makan sup tulang. (shedap! air tangan ibu tu..... memang yang terbaik)http://www.emocutez.comfuh! memang kenyang semalam dan macam biasa, kalau ma yang masak, ilang la diet saya. oh tidak! mengah la lagi kalau g site.

En. Suami dah balik Labuan.... oh! sedihnya. cepat la minta posting en.suami. sian saya duk sorang2. shedih sgt!!!!!! Biu....................http://www.emocutez.com (gedix tak?..... hahahaha.......)

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.