Friday, April 8, 2011

Bro!

kalau la ditakdirkan saya jumpa dengan budak laki ni lagi... memang saya nak maki dia cukup2.http://www.emocutez.com yer, driver NCH 1125.... anda baru dapat lesen and kete ke? bengang je kan. anda ingat, saya perempuan, saya bawa kete macam siput ke? anda ingat saya boleh diperlekehkan ke? huh..... ni buat saya rasa saya nak http://www.emocutez.com anda yer empunya myvi. semuanya saya ingat tentang anda. menyampah gler....!!!!!! kenapa saya marah sangat driver ni erk? sbb dia ingat perempuan ni bawa kete lembab macam siput. last2 saya tgk dia yang bawa kete macam siput. tu yang saya marah sgt tu. potong orang punya la berlagak kat double line, sekali last2 saya yang asyik tekan brek sbb dia yang bawak kete lembab macam siput. tau xper....... ni la ego seorang lelaki yang bawa kete myvi NCH 1125. berlagak jer lebih, tapi, hampeh!!!!!

Then, ni kalau kat roundabout plak kan.... please la yer. tlg la bertolak ansur ckit erk.... dah tau roundabout tu sekangkang kera kan.... bertolak ansur la ckit. nak yang hebat g la s.alam kan? belajar dulu kat sane.... tgk mcm mane nak kuar dari roundabout tu yg sebetul2 nya. jgn pakai kuar jerk. k? sakit hati betul la..... http://www.emocutez.com

3 comments:

  1. hhehhe.. klu kat semban.. org bwk kete nie mmg hampeh sikit.. opismate dl asyik ngamuk jek ngn pemandu2 kete kat semban nie.. hakhak... org semban teror2 bwk ketenyer...

    ReplyDelete
  2. huhuhu.... itu la kak. berlainan dgn driver KL. xtau nak ckp la. pagi2 nak g keje, dah maki2 org. ilang pahala nak g keje. :)

    ReplyDelete
  3. hihiii...
    miza, mai la lawat blog kct..

    www.ejenjajamirza.blogspot.com

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.