Monday, October 17, 2011

=_____+

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia... ^__^

apa khabar semua? saya? Alhamdulillah, lihat dari fizikal, InsyaAllah... saya sihat. tapi, dari segi mental, rasanya masih belum cukup kuat lagi.

Nak bawa kete kat highway pun, still rasa semacam jerk. x kuat mcm selalu... mcm mane la saya nak berdikari mcm selalu? kuat ke saya? T__T cepatlah pulang semangat.... time hujan pun, still rasa menggigil nak driving. adoiyai.... betul2 buat saya ssh hati. xkan nak harapkan orang lain je kan? hurm...... ape la saya nak buat ni?

sekarang ni, g keje naik kete abah... sian abah plak xde transport nak g ngetea. huhuhu... xpe la. nak repat my Ms.S.... da siap repair, i bawa Ms.S lenjan laju2 mcm dl2. hahaha.... ^__^

skarang ni, xde idea nak cter pape pun. hari2 bosan..... :) ok la allz... nnt, kita chat lg. bye....


No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.