Tuesday, October 25, 2011

Life Baru...

Assalammualaikum dan Selamat Pagi.... ^__^

Apa khabar kalian? sihat? Alhamdulillah, saya sihat seperti biasa. Hati pun bertambah-tambah tenang. Bertambah-tambah senang.... xpayah nak fikir tentang hal2 yang tiada lagi kaitan dalam hidup saya. Hal2 yang lalu, biar antara saya, dia dan Allah. Ini ajaran ustazah saya.... Biar kita nampak hina di mata manusia, tapi... InsyaAllah, mulia di mata Allah. Sebab itu agaknya, ketenangan sentiasa bersama-sama saya. Alhamdulillah.... x gitu kawan-kawan?

Life diteruskan seperti biasa. Alhamdulillah, rezeki ada di mana-mana. banyak pengajaran dan iktibar cerita hidup saya yang lepas... dan mungkin ketika itu, saya benar2 berada di bawah. dan kini, saya kembali bangkit. dunia construction ni, kecik je. lagi2 di Malaysia. mana tahu 1 ari nanti saya berada di atas. Amin........ ^__^

Oh ya...... macam mana kehidupan kawan-kawan? xmo emo-emo mcm saya ari tu tau.... Mengadu dengan Allah..... lebih berkat tau. Alhamdulillah, terasa ketenangan tu.

Ok la allz... ada kerja nak buat sikit. Hurm.... ^__^ Senyum je k? InsyaAllah, senyum tu penawar segala duka. Amin....

1 comment:

  1. semoga idup akak akan trus ok..n ok... sabar tau.. apa pun dugaan tenang n tabah wokeyyy???

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.