Tuesday, October 4, 2011

terbang melayang

arghhhhhhhhhh................................. saya mahu menjerit sekuat hati. tapi, nampaknya macam x mampu. saya mahu berundur diri, tapi.... prinsip mengatasi semuanya.

saya janji pada diri untuk menolong selagi termampu. saya mahu pastikan semua berjalan seperti yang dirancangkan. ^__^ saya tidak mahu nampak lemah bila orang-orang saya kelam kabut. saya tidak mahu saya putus asa bila orang-orang saya mula nampak lemah. Ya Allah.... berikan saya kekuatan. berikan saya jalan terbaik untuk mengatasi semuanya. Ya Allah.... hanya padaMu tempatku mengadu. Hanya Engkau sahaja yang memahami hambaMu ini.

mungkin mereka nampak kita buat macam senang. mungkin orang tengok macam remeh.... tapi, kalau nak cuba meh la ganti tempat saya. saya offer.... ^__^

^__^ di manakah semangat saya? di manakah kekuatan saya? melayang-layang......

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.