Wednesday, October 19, 2011

:)

manusia hipokrit.... manusia bertalam2 muka.... mak aih... xtau saya nak ckp awak tu mcm mane. mmg terkejut tapi, itu lah hakikatnya.... kawan makan kawan. istilah yang sesuai sgt saya bagi dkt awak. hurm... rasanya saya xde masalah dgn awak kot. tapi, nampaknya awak plak buat masalah dgn saya kan? saya ada susahkan kerja awak ke? rasanya takde kot... :)

saya x pernah masuk campur hal awak kot. awak nak buat ape pun suka hati awak la kan... tapi, sekarang bila da jadi macam ni, saya da naik menyampah tengok muka awak. pandai awak kan? nape x cakap depan2? nape kena ckp belakang2? kalau rasa diri tu betul, meh kita cakap depan2. kita tahu sape salah, sape betul... nak?

cakap saya emo la ape la kan???? sape x emo, kalau jadi macam ni. meh saya buat perkara yang sama dekat awak... nak? tapi.... InsyaAllah, saya doakan untuk awak erk? :)

pergi la jauh2 dari saya... saya da menyampah la tengok awk.. :)





1 comment:

  1. eee geram ada manusia yg suka wat taikkkkkkk dgn kite kan???

    sbaq akak! org cm tue xbley dilayan!kalu melayan ag menjadi.. org xcerdik! xpayah layan!!!!

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.