Sunday, October 9, 2011

Terima kasih Allah.....


AllahhuAkhbar..... ^__^ lama saya menghilangkan diri dari dunia blog ni. saya bercuti selama beberapa hari, berikutan tragedi yang terjadi pada diri.

tragedi 5 Oktober ini betul2 memusnahkan semangat saya. hanya Allah sahaja yang tahu kerana saya seorang saja berada di dalam kereta tersebut. Hanya Allah sahaja yang saya ingat.. betul2 terasa kematian itu betul2 dekat dgn saya. mungkin ketika itu saya tidak bersedia untuk hadapi saat2 kematian itu... terasa melayang semua semangat saya. en.suami yang jauh di sana. Alhamdulillah, nasib ini baik kerana ada ma dan abah di sisi.

saat kereta ni, berpusing2 melanggar pembahagi jalan, hanya Allah sahaja yang saya ingat. Allah... Allah... Allah... terima kasih, kerana masih memberi saya peluang untuk menghirup udara segar di bumiMu ini.

^__^

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.