Monday, October 10, 2011

T__T

Bismillahhirrahmannirrahim....menggigil jemari ni nak menulis entry kali ni. entry kali ni maybe nampak agak emosi, tapi sebenarnya lebih cenderung melempiaskan cebisan hati yang terluka. terima kasih kepada insan-insan tersebut. biar hanya Allah yang membalasnya. ^__^

pertama kali, saya ingin memohon maaf andai terdapat kata-kata saya mungkin akan menyebabkan sesiapa terasa. tapi, luka hati saya lagi parah.

thanks kepada sesiapa yang berusaha keras untuk membuat cerita bukan-bukan tentang saya. anda memang belum betul-betul mengenali saya. hari ini, saya mungkin mengalah lagi. belajar dari kesilapan dan belajar menilai seseorang. minta maaf andai selepas ini ANDA dan ANDA orang yang saya paling tidak percaya.

^__^ politik manusia tidak akan kemana. mungkin di atas bumi Allah ini, anda selamat. saya benci ANDA dan ANDA.

sesekali tidak akan saya percaya lagi kepada anda... jijik melihat perilaku sopan santun anda. penuh kotoran hati anda itu. Allah hu Akhbar, hanya kepadaMu ku serahkan ANDA dan ANDA tersebut. tiada redha lagi di hati ini untuk ANDA dan ANDA... ^__^

saya akan tersenyum tapi tidak akan sesekali mempercayai lagi. usah kata mahu berkawan, melihat ANDA dan ANDA juga saya jijik. perilaku seperti haiwan berwajah manusia. sudahlah hodoh pandangan mata perilaku turut jijik juga.

terima kasih kerana hari ini ANDA dan ANDA berjaya menggugurkan air mata saya. InsyaAllah, jiwa saya masih kental. kerana saya tetap ada Allah di sisi.




No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.