Tuesday, October 18, 2011

pagi ini....

Assalammualaikum semua....

Apa khabar u allz???? sihat??? lama x bercerita dgn u allz kan? hehehe... saya pun memang xde mood aje kebelakangan ni. sekarang pun still suam-suam kuku jerk. malas nak amik port sgt. tapi, prestasi kerja memang totally merundum. da xde mood lansung nak kerja. totally lost.... :) da tak fikir ape orang cakap, sbb da terlalu penat. penat cuci taik orang, last2 orang ckp, xtau saya buat kerja ape... mcm saya duk goyang kaki je kat office. nak kuar g site pun da malas, nnt orang ckp menghabiskan duit je. so, duk office, buat2 ada kerja. ^__^ best tak?

life diteruskan mcm biasa.... cuma, xde la mcm dulu2. saya kalah kalau ada politik manusia ni. memang x berminat nak join. bab tolong sapu2 buntut, mengendeng2 ni... minta maaflah, saya memang x pandai. so, biarkan aje la. x masuk campur pun. buat kerja sendiri, sudah. balik umah, masuk bilik....... duk je la baring2. ada mood tengok TV. yang penting, saya x kacau org, kan? kan?

^__^ k la allz.... nnt kalau ptg, saya ada mood, saya sambung cerita. k?




No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.