Friday, June 17, 2011

B.E.R.A

Lokasi : White House Bera
Masa : Lebih kurang 2.04 petang
Cuaca : Sekejap cerah sekejap mendung

Fuhhhh..... sekarang time solat jumaat dan saya.... masih di white house ni... mata dah semakin kecik!!!! oh tidakkkkkkk!!!!! jangan!!!!! di sini, tiada tempat untuk saya merehat-rehatkan diri.... golek-golek kan badan..... haiiyooooo..... sangat la penat.

Alhamdulillah.... nampaknya keadaan di sini, aman damai sahaja. kerja da semakin berkurangan. hehehehe.... nampaknya selepas ini, bolehlah saya memanjakan diri sebentar. walawei..... ^__^

cuma, yang merisaukan saya, cuaca yang tidak menentu. huhuhuhu.... (@__@!) kenapa erk? sebab keadaan tanah kat cni. ujan je, tanah ilang. oh tidak!!!! habis longkang-longkang ku. nak marah ke? jangannnnnnn....... kuasa Allah tu.kan????? solution???? hehehehe...... sedang difikirkan.... dan sesetengahnye telah diselesaikan. ^__^

ok semua..... doakan semuanya berjalan dengan lancar yer.... doakan saya boleh buat dengan baik. dan team saya akan buat sehabis baik. ok?????


No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.