Thursday, June 23, 2011

Valentina Nervosa


First time saya tgk buku ni, saya tanya dlm hati, "best ke novel ni? hurm..... tgk mcm best jerk. ^__^. " saya pun belek2.... Buku Prima kan... saya x brape suka sngt keluaran Buku Prima ni sbb helaian dia slalu tercabut. so, tu yg mcm berbelah bagi jerk. Nak ke Tak... Nak ke Tak....

Fuhhhh!!!!!!! akhirnya saya terbeli jugak. ^__^ 2 hari kot saya nak menghabiskan bacaan buku tu.. dan akhirnya, semalam... saya BERJAYA menghabiskan bacaan buku saya. yeay yaaa.... senang hati. dan kesimpulannya...... saya PUAS HATI. oh tidak!!!! saya jatuh cinta dengan Buku Prima pulak. dulu Alaf 21...... sekarang Buku Prima.

^__^ ok kawan2.... buku ni memang BEST!!!!! ~belilahhhh........

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.